I form før fødslen – styrke, kondition og mindfullness

Din gravide krop gennemgår mange forandringer, og det er derfor vigtigt, at du træner under graviditeten. Både for at føle velvære og for at holde dig fit og stærk til fødslen og tiden efter. Gravidtræning er for hele kroppen – hver gang – og kan blandt andet også afhjælpe rygproblemer, appelsinhud, strækmærker og ødemer.

Under selve træningsforløbet starter vi altid med mindfullness. Herefter vil vi via pulserende ledfrigørende øvelser, øge blodcirkulationen, rette op på kropsholdingen og så følger styrketræning af særligt lår, balder, mave og ryg. Vi slutter af med nogle gode yoga stræk og en afspænding.  Træningen er tilrettelagt sådan at alle kan være med, uanset terminsdato og form. Der vil være elementer af Body sds træning, anusara yoga, gravid fitness og pilates. 

Instruktør Sonayia Norlin guider dig sikkert igennem øvelserne, som alle er afprøvede med gode resultater. Træningsprogrammet tager højde for den gravides ændrede kropsholdning, kræfter og udholdenhed. Resultatet er et langt større overskud og øget velvære både fysisk og psykisk.

 

Anmeldelse: Fem stjerner!

“Jeg har gået til gravidtræning siden 10. graviditetsuge og det er SÅ skønt, at jeg netop har tilmeldt ’sæson 2′ 🙂 Vores underviser Sonayia er det mest positive, omsorgsfulde og humoristiske menneske jeg længe har mødt 🙂 Vi laver alt fra styrketræning til dans til mindfulness og yoga – det er ganske enkelt vidunderligt 🙂 Så tøv ikke et sekund med at tilmelde dig! Uanset hvor du er i din graviditet, så er gravidtræning med Sonayia et sikkert hit :)” / Maria

 

Praktisk info

Underviser: Sonayia Norlin

Varighed: 1 time og 30 minutter.

Tid: Tirsdage 15:45-17:15

Sted: SALTO – Familieaktiviteter i Hillerød
Markedstræde 12, 3. sal
3400 Hillerød

Træning